من یه ...

چرا عشق؟!

من یه ...

چرا عشق؟!

خیام

یک چند به کودکی به استاد شدیم           یک چند به استادی خود شاد شدیم

پایان سخن شنو که ما را چه رسید               از خاک بر آمدیم  و بر باد شدیم

بازم سلام.

امروز بازم حالم خوش نیست. ولی می خوام یه کار خوب بکنم. یادتون هست گفته بودم انگار بازم دارم عاشق می شم.

اشتباه می کردم من عاشق نبودم فقط به خاطر اینکه ردم کرده بود این احساسو داشتم.

حالا می خوام اشتباهمو جبران کنم.

اگه الان اینارو بخونه شاید ناراحت بشه ولی خوب من این وبلاگو شروع کردم تا حرفای دلمو بگمواز دوستان کمک بگیرم پس چاره ای نیست اگه خوند من معظرت می خوام.

البته فکر نکنم بخونه چون تا جای که من می دونم آدرس این وبلاگو نداره.

خب می گفتم. به من یه نامه داده بود و تو اون یه چیزای گفته بود که در رابطه با تموم شدن

دوستیمون بود. آخره نامه ازم خواسته بود که نامه رو بسوزونم ولی من نتونستم بسوزونمش دلم

نیومد ولی امروز می خوام این کارو بکنم. می خوام بسوزونمشو بدم بهش و از این به بعد فقط

همکلاسیش باشم.

نظرتون چیه؟

بهتون می گم نتیجش چی شد.

فعلا بای.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ب.ظ http://setareh61.blogfa.com

درشهرعشق قدم میزدم گذرم افتادبه قبرستان عاشقان خیلی تعجب کردم تاچشم کارمی کردقبربودپیش خودم گفتم یعنی این قدرقلب شکسته وجودداره؟یکدفعه متوجه قلبی شدم که تازه خاک شده بودجلورفتم برگهای روی قبرراکنارزدم که براش دعاکنم وای چی میدیدم باورم نمیشه اون قلبه همون کسیه که چندساله پیش دله منو شکسته بود

ندا سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:38 ب.ظ

هر که خود داند و خدای دلش
که چه دردیست در کجای دلش
پارسا امیدوارم بتونی همراه همیشگیت رو پیدا کنی
و باید بشه تمام اما و اگر ها .همین
ـــــــــــــــــ
تاااااا طلوع سپیده عشق بنشین به انتظار
فعلا

ندا جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ق.ظ

دست گلت درد نکنه با این هوش و هواست
موندم چه جوری درس میخونی
اصلا .واسه چی نظرا باید تایید بشه؟
حالا هم عزیز اینم پاک کن .تو که واردی
ـــــــــــــــــــ
راستی مگه کامپیوتر نمیخونی ؟
چرا نوشتی طراحی بلد نیستی؟
میخوایی خودم برات درست کنم ؟
اما نه نمیکنم تا دلت بسوزه. نظرای منو پاک میکنی .دیگه
دارم برات فعلا.

بی تا جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ب.ظ http://bitabihamta.blogfa.com

سلام
خوووووووووووووووووووووووفی؟
ببین به نظر من اگه می خوای از شر فکر و خیال راحت شی باید می سوزوندی

بی تا جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://bitabihamta.blogfa.com

ای بابا بسه دیگه بیشتر از این مشاوره نمی کنم باهات
از این بیشتر دیگه باید بیای حق ویزیت بدی (:
با نمک!
ایول به خودم که تا حالا به کسی افتخار ندادم تا عاشقش بشم
البته منم یه شاسخین دارم که عاشقشم(:

نیما دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ب.ظ http://Divoneie-Sokot.Blogfa.CoM

سلام پارسا جون
مرسی که بهم سر زدی.
یک آپ خوشگل کردم که توش از تو هم تشکر کردم.
حتما" یک سری بزن خوشحال میشم.
اومدی ها. منتظرتم بابای

unknow سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ب.ظ

man ba neda moafegham omidvaram hamrahto peyda koni albate age khodet vaghean bekhay chon ba kine be del gereftan az digaran manee ashegh shodane vaghei va dobare mishe. behtare moshkeleto ba khodet hal koni badan ashegh beshi.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد